Klachten

Bent u niet tevreden over één van onze producten of onze service? U kunt binnen 7 dagen na het constateren van de gebreken uw klacht mailen naar info@tafelrok.nl.
We vragen u om uw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Wij antwoorden binnen 7 dagen.

Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot ons. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost dient u zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Aanmelden kan via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Adresgegevens

Siliciumweg 53
3812SW Amersfoort
06 10 94 44 59
Op werkdagen van 9:00 tot 19:00 uur

E-mail: info@tafelrok.nl
KvK-nummer: 68454325
Btw: NL857451674B01
Rek.nummer: NL96 RABO 0318 1420 31